İlginç Bilgiler
Mağduriyet Yaşamamak İçin Göz Ardı Edilmemesi Gerek! Alışverişte Haklarımız!

Özellikle internet üzerinden yapılan kolay ve hesaplı alışverişten sonuna kadar yararlanmak, olası bir sorunda mağduriyetinizi sıfıra indirmek istiyorsanız sahip olduğunuz hakları bilmenizi öneririz. Alışveriş keyfinizi sürdürmenizde yardımcı olacak tüketici haklarından bazılarını sizler için derledik!
Ben vazgeçtim, istemiyorum, memnun kalmadım! Hakkı.
Ürünü incelemeden teslimat belgesi imzalanmamalı!
Ürünü aldık bir kere ama hasarlı, kırık, yırtık, bozuk çıktı. Peki ben şimdi ne yapacağım?
Gizli ayıplı mal ise kullanımı sırasında ortaya çıkan sorunlar nedeniyle yaşanan sorundur. Buna, kullanım kılavuzundaki gibi kullanmanıza rağmen şarj sorunu yaşamanız ya da yıkama kurallarına dikkat etmenize rağmen 2 yıkamada rengi atan kazak gibi durumlar örnek verilebilir. Böyle bir durumla karşılaşmanız durumunda 2 yıl içerisinde aldığınız firmadan değişim talep edilebilirsiniz. Burada önemli olan nokta firmanın kullanıcıdan doğan sorunları bahane ederek değişim yapmayabilir. Aldığınız ürünleri kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanmanız gerekiyor.
Satıcıya erişim hakkı